Μαθητές και μαθήτριες δύο τμημάτων της Β΄τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΕΠεΑ Ποροϊων, την Δευτέρα 31 Μαρτίου στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος…
Στα πλαίσια του προγράμματος «Μαθαίνω για τα Οικοσυστήματα και τα Δάση» που θα υλοποιηθεί φέτος στο σχολείο μας, οι εκπαιδευτικοί κ. Πίγκα Ζωή, κ. Παπατζίκη…