Μενού Κλείσιμο

Εορτασμός Πολυτεχνείου 2015

Την Τρίτη 17 Νοέμβρη 2015, οι μαθητές και οι καθηγητές του 6ου Γυμνάσιου Σερρών, τίμησαν την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.

Στην εκδήλωση μνήμης παρουσιάστηκε το χρονικό της περιόδου, ενώ παράλληλα έγινε προβολή οπτικοακουστικών ντοκουμέντων  και τραγουδιών . Έτσι, αποδόθηκαν με τον καλύτερο τρόπο το νόημα και τα μηνύματα της επετείου.

Συγχαρητήρια στα παιδιά που συμμετείχαν

Την επιμέλεια είχαν οι εκπαιδευτικοί: Διονυσίου Βασίλης., Αρβαντά Αγγελική.και Δομπούλα Ελένη

Στιγμιότυπα της εορτής μας μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://goo.gl/photos/T9pK2Ji3p7u7bdRG9

Γιορτή Πολυτεχνείου from Ang. Arvanta on Vimeo.

Σχετικά άρθρα