Τελέστηκε την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου ο αγιασμός, γεγονός που σηματοδοτεί την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Ευχόμαστε στους μαθητές, στις μαθήτριες, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς υγεία, δύναμη και πολλή όρεξη για νέες εμπειρίες και γνώσεις.



