Στα πλαίσια του προγράμματος κινητικότητας μαθητών και εκπαιδευτικών με θέμα: “Πολιτισμός, αθλητισμός και περιβαλλοντικές δράσεις ” του έργου Accreditation, Erasmus+ επισκέφτηκε το σχολείο μας το διάστημα από 4-11-2024 έως 7-11-2024 αντιπροσωπεία, πέντε μαθητών και δύο εκπαιδευτικών του Γυμνασίου Αγίου Αθανασίου Λεμεσού Κύπρου.
Σκοπός της κινητικότητας ήταν τόσο η γνωριμία με διαφορετικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα όσο και η καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης και κουλτούρας. Επιπρόσθετα, ένας από τους στόχους της κινητικότητας ήταν η προώθηση του αθλητισμού και αθλητικών δράσεων όπως και η επαφή με την ιστορία και κουλτούρα του σχολείου φιλοξενίας.
Κατά τη διάρκεια της κινητικότητας η ομάδα παρακολουθούσε καθημερινά μαθήματα στο σχολείο, συμμετείχε σε δράσεις του σχολείου πρόβα χορωδίας, παρουσίαση των δυο χωρών Ελλάδας και Κύπρου και διαδραστικών εργαστηρίων. Αναλυτικότερα, οι δράσεις περιελάμβαναν πεζοπορία στην Κοιλάδα των Σερρών με το σχολείο φιλοξενίας όπως και γνωριμία με το περιβάλλον και την πανέμορφη φύση και ειδικότερα περιήγηση στη Λίμνη Κερκίνη και στο Σπήλαιο Αλιστράτη. Ακολούθως, έγιναν επισκέψεις στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, στην Πινακοθήκη ‘Κωνσταντίνος Ξενάκη’, επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Σερρών, επίσκεψη στο Μουσείο Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών όπου υπήρχε αφιέρωμα στον ήρωα Γρηγόρη Αυξεντίου, επίσκεψη στην έκθεση με θέμα ΄Κύπρος: Tουρκική εισβολή και καταστροφή πολιτιστικής κληρονομιάς’ και επίσκεψη στο Μνημείο που τοποθετήθηκε έξω από την Μητρόπολη αφιερωμένο στην Κύπρο. Καθώς και επίσκεψη και ξενάγηση στο τμήμα Μηχανολόγων του Πανεπιστήμιο Σερρών.
Η όλη εμπειρία ήταν αξιόλογη, αποκτήθηκαν από τους φιλοξενούμενους μας γνώσεις και εμπειρίες σχετικά με το φυσικό περιβάλλον των Σερρών, γνώρισαν εκπαιδευτικούς και μαθητές ,ανταλλάξαν ιδέες και εμπειρίες, έμαθαν για την ιστορία, το περιβάλλον και την κουλτούρα του τόπου μας. Αναμφισβήτητα, η κινητικότητα ήταν ποιοτική και πέτυχε τους στόχους της!
Τον συντονισμό είχαν: Χούμκοζλης Χρήστος-Διευθυντής 6ου Γυμνασίου και οι εκπαιδευτικοί Αρβαντά Αγγελική και Κυβερτζικίδου Αθηνά.















